کیت برد هوشمند PGM 110 ( بردهای فرا لمسی ، اینفرارد + وایرلس + لیزر)

برد هوشمند سرامیکی

قیمت 55/000/000 ریال

سفارش محصول

کیت برد هوشمند  PGM 110 ( بردهای فرا لمسی ، اینفرارد + وایرلس + لیزر)

در نسل چهارم کیت برد هایی هوشمند از سه تکنولوژی اینفرارد، وایرلس و لیزر به صورت همزمان استفاده شده است.کیت برد هوشمند PGM 110  نسل چهارم علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیت های سایر برد های هوشمند، قابلیت های بسیار جالب و منحصر به فرد دیگری در آموزش دارند.تکنولوژی لمسی از فاصله نزدیک و تکنولوژی فرا لمسی از فاصله دور تا 20 متر موجب شده است تا کیت برد های نسل چهارم نقطه اوج تکنولوژی برد هوشمند باشند.

قلم های کیت برد هوشمند PGM 110 یک کنترل کننده کامل برنامه پاورپوینت می باشند، کلید های مخصوصی برای اجرای اسلایدها، رفتن به اسلاید بعدی، بازگشت به اسلاید قبلی و همچنین کلید های دیگری برای نوشتن و پاک کردن روی اسلاید ها در نظر گرفته شده است.

کیت برد هوشمند PGM 110
شماتیک PGM 110

کلید هایPage Up , Page Down , Enter , F11 , F5 ، Print Screen، راست کلیک و چپ کلیک که به صورت ترکیبی نیز استفاده می شوند جهت سهولت کار با نرم افزار های مختلف تعبیه شده که با استفاده از فاصله 200 متری ابزار بسیار قوی و کاربردی در آموزش هوشمند به وجود آورده اند.

در کیت برد هوشمند PGM 110 با تکنولوژی فرا لمسی ، معلم در حین قدم زدن در کلاس و نگاه کردن به تکالیف دانش آموزان و یا در حین رفع اشکال گروه ها از هر نقطه کلاس که مایل باشد می تواند کنترل کاملی روی برد داشته باشد. به طور مثال کتاب الکترونیکی را ورق زده و یا قسمتی از آن را زوم نماید و دور نکات مهم با اشعه لیزر خط بکشد، سوالات امتحانی و صفحات مختلفی از کتب درسی را وارد صفحه نموده و توضیحاتی ارائه نماید. همچنین معلم می تواند از هر نقطه کلاس، کامپیوتر خود را روشن و یا خاموش نموده و یا نرم افزار جدیدی را باز کند

با استفاده از کیت برد هوشمند PGM 110  چندین امکان در یک قلم فراهم می شود:

 تمامی قابلیت های یک برد هوشمند (به حالت فرا لمسی : هر سطحی با استفاده از اشعه لیزر از فاصله 20 متری لمسی می شود )

  1. شامل کلید های کاربردی از صفحه کلید که باعث می شود مراجعه معلم به صفحه کلید کمتر شود (مثلاً کلید F5 که باعث اجرای اسلاید های پاورپوینت می شود)
  2. اشاره گر لیزری روی قلم که علاوه بر اشاره کردن به قسمت های مختلف برد می توان برای نوشتن و باز کردن فایل ها و کار با کامپیوتر نیز از آن استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید راهنمای کیت بردهای هوشمند

کاتالوگ کیت برد هوشمند PGM 110
کاتالوک PGM 110

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

3 دیدگاه دربارهٔ «کیت برد هوشمند PGM 110 ( بردهای فرا لمسی ، اینفرارد + وایرلس + لیزر)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *