کیت برد هوشمند PGM EZ برای هوشمند سازی پروژکتور

برد هوشمند سرامیکی

قیمت 50/000/000 ریال

سفارش محصول

کیت برد هوشمند PGM EZ سامانه الکترونیکی هوشمند سازی دیتا پروژکتورها می باشد که در کنار هر نوع دیتا پروژکتور نصب شده و تصویر دیتا پروژکتور را هوشمند (لمسی ) می نماید.
PGM یک ابزار کارآمد و اقتصادی در طرح توسعه مدارس هوشمند می باشد که با امکانات فوق العاده و استفاده آسان توسط معلم و دانش آموز فرآیند تدریس را جذاب و پرمحتوا می سازد.

کیت هوشمند
PGM EZ

قابلیت های کیت برد هوشمند ای زد

 
  • تنظیمات اولیه   کیت برد هوشمند PGM EZ اتوماتیک بوده و شناسایی صفحه نمایش به صورت اتوماتیک در کمتر از 10 ثانیه انجام می شود لذا نیاز به انجام هیچ گونه تنظیم دستی و یا فشار دادن نقاط با نوک قلم نمی باشد.
  • قلم کیت برد هوشمند  PGM EZ ضد ضربه بوده و به همین جهت مناسب برای کلاس های درس و مدارس می باشد لذا  کیت برد هوشمند PGM EZ به آسانی آسیب ندیده و با خیال راحت می توان آن را در اختیار دانش آموزان قرار داد.
  • مصرف باطری  کیت برد هوشمند PGM EZ بسیار کم بوده و در عرض یک سال در حدود 2 بار نیاز به تعویض باطری وجود دارد!
  • استفاده از این قلم کیت برد هوشمند PGM EZ بسیار آسان بوده و حتی دانش آموزان دوره ابتدایی نیز می توانند از این قلم به راحتی استفاده کنند.
  • کیت برد هوشمند PGM EZ دارای قلم بزرگ می باشد که طول آن تا 60 سانتی متر قابل افزایش بوده که ابزاری مناسب جهت کار با کتاب های الکترونیکی و ورق زدن آن ها و کار با نرم افزار ها و آزمایشگاه های مجازی می باشد.
  • با استفاده ازکیت برد هوشمند PGM EZ می توان نرم افزار های آزمایشگاه مجازی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، حرفه و فن، الکترونیک و … را به صورت بسیار تاثیر گذار و تعاملی برای دانش آموزان یا دانشجویان به صورت لمسی انجام داد.
  • با استفاده از نرم افزار تدریس الکترونیکی دبیر می توان تمامی محتوای آموزشی دبیر در طول یک جلسه را به صورت صوت و تصویر بدون نیاز به دوربین خاصی فیلم برداری کرده، آرشیو نموده و در اختیار دانش آموزان برای مرور در خانه قرار داد.
  • PGM دارای کیف مخصوصی برای حفاظت و جابجایی قلم ها می باشد که برای نگهداری سی دی و سایر وسایل ضروری نیز می توان از آن استفاده نمود.
     
  • با استفاده از PGM EZ می توان کتاب های الکترونیکی در تمامی مقاطع تحصیلی را به صورت بسیار جذاب و تاثیر گذار برای دانش آموزان ورق زده و توضیحات اضافی خود را در میان متن کتاب اضافه نمود.
  • هوشمند با PGM EZ

لازم به ذکر است کلیه نرم افزار ها بدون محدودیت در تعداد دفعات نصب ارائه می گردد که حتی دانش آموزان نیز می توانند یک نسخه از تمامی نرم افزارها را داشته باشند.

راهنمای کیت هوشمند

کیت برد هوشمند PGM EZ نمایشگاه
استفاده از PGM EZ در نمایشگاه قزوین

راهنمای نصب و راه انداری کیت PGM EZ

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *