برد هوشمند سرامیک (سرامیکی) Micronits مدل PE ضد خش مخصوص مدارس

ناموجود ////

برد هوشمند سرامیک Micronits دارای صفحه سرامیکی ضد خش ، ضد حرارت و نسوز و ضد رنگ پذیری میباشد و در نتیجه میتوان با هر نوع ماژیکی بر روی آن نوشت. لذا بهترین پیشنهاد برای کلاسهای آموزشی میباشد. این بردها ضد خش ، نسوز ، ضد رنگ ، ضد باکتری بوده و تنها نقطه ضعف آن انعکاس ضعیف نور میباشد که این موضوع خاصیت اصلی صفحات سرامیک میباشد

برد هوشمند سرامیک Micronits  ساخت شرکت میکرونیتس تایوان بوده و دارای 18 ماه گارانتی میباشند.  ذکر این نکته ضروریست که تمامی بردهای هوشمند به دیتا پروژکتور و کامپیوتر نیاز دارند  لذا برد هوشمند سرامیک Micronits  نیز شامل این دسته از بردها بوده و از این قائده مستثنی نیستند. برد هوشمند سرامیک Micronits  با توجه به سرامیکی بودن صفحه آن بهترین  نوع برد برای کلاس هوشمند و مدارس هوشمند میباشد. با توجه به خاصیت سرامیک و شفاف بودن آن هیچگونه نگرانی از نظر کاربرد انواع ماژیکها وجود نخواهد داشت . و در صورتیکه میخواهید بدون دیتا پروژکتور و رایانه صرفا از تخته برد استفاده کنید و خروجی آن مستقیما چاپ شود باید از تکنولوژی دیگری استفاده کرد. یعنی کپی برد. فریم یا قاب دور تمامی بردهای هوشمند میکرونیتس از جنس آلومینیم میباشند.  صفحه بردهای سری PE سرامیک استیل با لایه آلومینیم هانی کامپ بوده فلذا بسیار سبک میباشد. با توجه به خاصیت سرامیک اسن صفحه ها ضدخش بوده و هیچ نگرانی از بابت خش و یا ماندگاری اثر رنگ و با ماژیک وجود نخواهد داشت. براحتی میتوان صفحه را شست و تمیز کرد. صفحه نسوز بوده و در مقابل آتش مقاوم میباشد.

در جهت انتخاب بهتر و آشنایی با انواع بردهای هوشمند پیشنهاد میشود قبل از خرید ، نسبت به خوانده مقاله ای که توسط این شرکت در رابطه با هوشمند سازی مداری تهیه شده است اقدام فرمائید.

راهتمای جامع هوشمند سازی مدارس – بخش بردهای

مشخصات فنی برد هوشمند سرامیک Micronits
مشخصات برد هوشمند سرامیک Micronits

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

9 دیدگاه دربارهٔ «برد هوشمند سرامیک (سرامیکی) Micronits مدل PE ضد خش مخصوص مدارس»

  1. با سلام

    سوالی داشتم ضد خش بودن برد های شما تا چه حد تضمین شده است؟
    با چه چیزی و به چه مقدار فشار نمینواند روی این رویه سرامیکی آسیب برساند؟

    1. با سلام
      چون سطح این وایت برد ها از جنس سرامیک هست تقریبا می توان گقت مقاومت رویه آن همانند سرامیک هایی هست که در ساختمان استفاده می شود.
      این لایه بسار خاص بوده طوری که با کیفیت ترین صفحه وایت برد موجود در دنیا می باشد و توسط شرکت پلیویژن بلژیک با برند e3 ساخته شده است.

  2. با سلام. بعضی شرکتها محصولی ارائه کرده اند و اعلام میکنند که صفحه سرامیکی نیست ولی کیفیت سرامیک را دارند ، و جالبت اینکه اصلا انعکاس نور ندارند. با توجه به اینکه خاصیت سرامیک انعکاس نور هستش این ادعا درسته یا خیر؟.

    1. سلام . همانطور که اشاره فرمودین ویژگی اصلی صفحه سرامیک اینه که انعکاس نور وجود دارد و فقط میزان این انعکاس فرق میکند در غیر اینصورت خاصیت ضد خش بودن و ضد رنگ بودن آن از بین خواهد رفت. اخیرا بعضی محصولات تحت عنوان بردهای دارای خاصیت سرامیکی وارد بازار شده اند و فروشندگان اعلام میکنند صفحه سرامیکی نیست اما خاصیت سرامیک را دارد. باید عرض کنم که با ترفندهایی این کار انجام میگیرد و کمتر از یکسال خاصیت صفحه از بین رفته و ضد خش و همچنین ضد رنگ نخواهند بود. در صورتیکه ضد انعکاس بودن مورد نظر هست میتوان از بردهای با صفحه نانو استفاده کرد که قابلیت نوشتن با ماژیک وایت برد را هم دارا میباشند اما ضد خش و نسوز نیستند

  3. سلام. قیمت بردهای سرامیک چقدر هستش و اینکه مزیت بردهای شما نسبت به بردهای IEboard و Eboard در چه چیزهایی هستش؟ چند سال گارانتی دارند؟

    1. با سلام. قیمت بردهای هوشمند سرامیک بسته به تعداد کاربر و همچنین نوع مدار الکترونیکی و قاب بردها متغیر هستش. بردهای میکرونیتس 16 کاربره هستند و قاب آلومینیمی و همچنین سرامیک استیل با صفحه هانی کام. دارای 2 سال گارانتی و 3 سال گارانتی صفحه. قیمت برد میکرونیتس هم 19000000 ریال و تحویل درب انبار هستش. هزینه حمل و نصب هم بر عهده مشتری میباشد. بردهای میکرونیتس ساخت شرکت میکرونیتس تایوان هستند و شرکت آذین برد نمایندگی انحصاری شرکت میکرونیتس در ایران میباشد. در مورد سایر برندها هم اظهار نظری نمیکنیم و اعتقاد داریم که باید برای شعور مشتری احترام قائل بود. مشتری حق دارد با توجه به بررسی ها و شناختی که از بردها دارد محصول خود را انتخاب نماید. قبل از خرید پیشنهاد میکنم بخش بردهای هوشمند را در قسمت مقالات سایت مطالعه فرمائید

  4. من از بردهای سرامیکی شما استفاده میکنم و کاملا راضی هستم. راستش بعضی از مدارس از برندهای دیگری استفاده میکنند و وقتی دچار مشکل میشوند چندین هفته طول میکشه تا مشکل برطرف بشه. از اینکه این امکان را فراهم آوردین که بصورت تلفنی مشتری را راهنمایی میکنین ممنون هستم. فقط یک سوال دارم و اینکه آیا میشود بدون نرم افزار برد را کالیبره کرد یا خیر؟

    1. سلام. ممنون از لطفتون. پاسخگویی به مشتری و رفع اشکالات و همچنین ارائه راهنمائیهای لازم به مشتریان از وظایف شرکت آذین برد میباشد و سعی شده است همواره اصل احترام به مشتری رعایت شود. در این راستا کارشناسان شرکت سعی میکنند در صورت بروز هر مشکلی ، با رهنمایی کاربران محترم نسبت به برطرف نمودن مشکل اقدام نمایند و حتی در صورتیکه محصول از نظر سخت افزاری نیاز به تعویض قطعه داشته باشد این امر در محل صورت پذیرد و نیازی به ارسال محصول به شرکت نیست. در رابطه با کالیبره کردن میتوان از امکانات خود ویندوز استفاده کرد و از طریق tablet pc setting موجود در همه سیستمهای عامل ویندوز این کار را انجام داد و نیازی به نرم افزار های برد نیست. هرچند با نصب نرم افزارهای برد هوشمند کنترل بیشتری روی بردها وجود دارد. پیشنهاد میکنم از راهنمای بردهای هوشمند که در سایت موجود هستش استفاده بفرمائید ( https://www.azinboard.com/wp-content/uploads/2017/07/HELP_Board.pdf )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *