پرده نمایش ، انواع پرده های برقی و دستی ، پایه دار و سقفی

زنگ هوشمند

قیمت: تماس بگیرید

سفارش محصول :  نحوه سفارش محصول

پرده نمایش ؟ نانو؟ مناسب ترین سطح برای نمایش تصویر دیتا پروژکتور چه سطحی می باشد؟

در کل تصویر دیتا پروژکتور را می توان روی هر سطح صاف و روشنی نمایش داد ولی دو محصول لایه نانو و پرده نمایش بهترین سطح برای نمایش تصویر دیتا پروژکتور می باشند. کیفیت تصویر دیتا پروژکتور روی پرده ی نمایش و لایه نانو بسیار خوب بوده و نور دیتا پروژکتور از سطح آنها به هیچ وجه انعکاس نمی یابد.

اگر از وایت برد های معمولی به عنوان صفحه نمایش استفاده کنیم انعکاس نور دیتا پروژکتور از سطح آن باعث آزار چشم دانش آموزان و معلمان شده و باعث ایجاد سردرد و سرگیجه در استفاده های طولانی مدت از دیتا پروژکتور می شود.

در این راستا یک راه کار مناسب جهت بر طرف کردن این مشکل استفاده از لایه نانو میباشد. این لایه ار ابعاد 120 سانتیمتر تا حداکثر 50 متر بوده و به راحتی بر روی هر سطح صافی چسبانده میشود. همچنین میتوان با ماژیک وایت برد هم از آن به عنوان تخته وایت برد استفاده کرد.

پرده نمایش یا نانو
پرده نمایش/نانو

پرده های نمایش در مدلهای سقفی و پایه دار و در دو حالت برقی و یا دستی و دارای جنس کریستال و یا معمولی می باشند

چه نوع پرده ی نمایشی برای آموزش مناسب می باشد؟

پرده های نمایش سقفی برای آموزش مناسب می باشند چون این نوع پرده ها از بالای وایت برد معمولی کلاس نصب شده و مماس به دیوار یا وایت برد کلاس پایین آمده و جمع می شوند لذا با استفاده از قلم های برد هوشمند (نسل سوم و چهارم) به راحتی می توان روی این نوع پرده نمایش ها کار کرد.

پرده های نمایش سقفی – برقی از این لحاظ مناسب تر می باشند که معلم  می تواند با استفاده از ریموت کنترل پس از اتمام تدریس، پرده نمایش را جمع کند و چون برای پایین آوردن مجدد پرده نمایش مجدداً باید از ریموت کنترل استفاده شود، لذا دانش آموزان نمی توانند در غیاب معلم پرده نمایش را پایین آورده و آسیبی به آن برسانند.

پرده  نمایش کریستال چیست؟

سطح این نوع پرده ها از دانه های بسیار ریز کریستالی جهت افزایش کیفیت تصویر دیتا پروژکتور پوشانده شده است ولی چون این دانه های ریز کریستالی همانند سمباده مانع کشیدن قلم روی پرده می شود به همین دلیل مناسب برای امر آموزش نیستند و از طرفی مانند پرده نمایش های معمولی قابلیت شستشو ندارند.

مناسب ترین اندازه پرده نمایش برای آموزش چیست؟

پرده های نمایش در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشند سایز های 180 در 180 سانتی متر برای کلاس های معمولی و 2 متر در 2 متر برای کلاس های بزرگ مناسب می باشند.

عرضه انواع پرده های نمایش دستی و برقی در اندازه های مختلف با کیفیت عالی در مدلهای دیواری سقفی و پایه دار توسط شرکت آذین برد.

پرده نمایش دستی
پرده نمایش – دستی پایه دار

 

احتمالا مایل به بررسی این موارد نیز هستید:

2 دیدگاه دربارهٔ «پرده نمایش ، انواع پرده های برقی و دستی ، پایه دار و سقفی»

    1. با سلام. با توجه به وجود سوالاتی از این دست. این شرکت اقدام به تهیه راهتنمای جامع هوشمند سازی مدارس نموده است که هم در قسمت مقالات و هم در کانال اطلاع رسانی شرکت موجود است. پیشنهاد میکنم قبل از تهیه اقلام این مقاله را مطالعه بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *