تاچ مانیتور و تلویزیون هوشمند Azinboard سه دستگاه در یک دستگاه

جهت راهنمایی خرید این محصول با توجه به آپشنها تماس بگیرید

تاچ مانیتور

این دسته از تاچ مانیتور ها (تاچ  اسکرین یا پنل لمسی)  در استودیوهای پخش و یا نمایش فیلم و مالتی مدیا ، دفاتر وزرا و مدیران ارشد اجرایی ، اتاقهای وضعیت ، آزمایشگاهها ، سالنهای مترو و ترمینالها ، فروشگاههای بزرگ ، سالن های کنفرانس و جلسات، غرفه های نمایشگاهی، کلاس های درس موسسات آموزشی مدرن و … رواج گسترده ای پیدا کرده است . مانیتور  LED Full H.D ، پنل لمسی مادون قرمز ده کاربره ، کامپیوتر قدرتمند OPS (باامکان ایجاد تغییرات سفارشی در آن) از مهمترین ویژگی های این سیستم است.

قاب ضد خش آلومینیومی خاکستری، با طراحی بسیار زیبا ، علاوه بر جذابیت طراحی، امنیت بالایی برای این کامپیوتر های لمسی ایجاد کرده است.
All in one = TV  + Touch Monitor + Computer (O.P.S)
ارتقا و یا انتخاب سفارشی کامپیوتر های O.P.S به کاربران گوناگون امکان رفع نیاز های تخصصی شان را می دهد.

اتصال داخلی این نمایشگر های لمسی ، باعث شده است نیازی به کابل کشی های اضافی و دردسر ساز نباشد  و با توجه به دارا بودن صفحه نمایش نیازی به دیتا پروژکتور . جهت راه اندازی آن کافیست آنرا به برق وصل کرده و روشن نمائید.

از نظر تعمیر و نگهداری ، با توجه به اینکه هر یک از قطعات بصورت ماژولار طراحی شده اند به راحتی میتوان قطعه مورد نظر را جدا کرده و آنرا جهت تعمیر به مراکز مربوطه ارسال نمود

این نمایشگرها با استفاده از ماژول مالتی تاچ با 10 کاربر و  تکنولوژی اسکنر های چندگانه ماتریس سنسور های مادون قرمز، امکان استفاده چندین کاربر هم زمان را فراهم نموده است.

طراحی منحصر بفرد سیستم تهویه و خنک سازی این نمایشگر ها، امکان ورود گرد و غبار به داخل دستگاه را به حداقل رسانده است و ضریب انتقال حرارت و خنک سازی سیستم را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

همچنین با توجه به نصب شیشه ضد ضربه 6 میل هنگام کار با این سیستم هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد و خسارتی به صفحه آن وارد نمیشود
این دستگاه به کونه ای طراحی شده است که هم بر روی دیوار و هم پایه های رو میزی و زمینی قابل نصب میباشد.

 

تاچ مانیتور / مشخصات
تاچ مانیتور / 1
تاچ مانیتور / هوشمند
تاچ مانیتور / سایز
تاچ مانیتور/ کاتالوگ
تاچ مانیتور/ All in one

 

2 دیدگاه دربارهٔ «تاچ مانیتور و تلویزیون هوشمند Azinboard سه دستگاه در یک دستگاه»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *